Uncategorized

50% Polaków wolałoby pracować “”na swoim”

Posted on:

Coraz więcej Polaków wolałoby zostać samodzielnie zatrudnionymi niż pracować na etacie. Według najnowszych badań, aż 50% naszych rodaków preferowałoby pracować “na swoim”. Co przyczynia się do tego zjawiska i jakie są jego ewentualne konsekwencje? Samozatrudnienie staje się coraz bardziej popularnym wyborem zawodowym nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. […]

Uncategorized

POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Posted on:

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) jest kluczową instytucją, odpowiedzialną za wspieranie innowacyjności i rozwoju wśród polskich przedsiębiorstw. Celem agencji jest przede wszystkim promowanie wzrostu gospodarczego Polski poprzez rozwijanie zdolności innowacyjnych i konkurencyjności przedsiębiorstw na krajowym i międzynarodowym rynku. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości została utworzona w 2000 roku przez Ministerstwo Gospodarki. […]

Uncategorized

KAUFLAND – Od wiosny 2013 Kaufland przenosi się z Niemiec do Polski. W myślach konsumentów, dzięki nowej kampanii wizerunkowej

Posted on:

Kaufland to sieć sklepów, których korzenie są mocno związane z niemieckim rynkiem handlowym. Od ponad 30 lat firma rozwija się w Niemczech, oferując swoim klientom szeroki asortyment produktów. Ale od wiosny 2013 roku, niemiecka marka zdecydowała o ekspansji na inny rynek – Polski. Pierwsze sklepy Kaufland pojawiły się na polskim […]

Uncategorized

OPEL – hasło “niemiecka jakość prosto z Polski”, weszło do słownika, nie tylko fanów piłki nożnej.

Posted on:

Kiedy myślimy o niemieckiej marce samochodów Opel, pewne określenia szybko przychodzą nam na myśl: niezawodność, solidność, precyzja. Te same jest zachwyt we wszystko co związane z futbolem, nie tylko na dużym boisku. Deszcz czy słońce – nasza gra toczy się dalej, podobne jest to, jak OPEL- niemiecka jakość prosto z […]

Uncategorized

VECTRA – Więcej hardsellu, więcej wizerunku, więcej fun’u… Nasza praca dla marki, która “daje więcej”

Posted on:

Rynek telekomunikacyjny to jeden z najbardziej konkurencyjnych sektorów gospodarki. Wśród wielu dostawców internetu i telewizji kablowej, Vectra wyznacza swoje miejsce poprzez mieszankę wysokiej jakości usług, innowacyjności i atrakcyjnej oferty. Jak osiągamy ten rezultat i czynimy ją marką, które “daje więcej?” Porozmawiajmy o naszych kluczowych strategiach: większy hardsell, większy wizerunek i […]